Το Athens Music Week αποτελεί την 1η Διεθνή Συνάντηση για τη Μουσική στην Αθήνα και υποδέχεται, από τις 17 έως τις 23 Ιουνίου, διακεκριμένους καλλιτέχνες και επαγγελματίες του μουσικού κλάδου από την εγχώρια και διεθνή αγορά με στόχο την επαφή, τη δικτύωση και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, την ενδυνάμωση του μουσικού κλάδου σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την προώθηση της Αθήνας ως διεθνή μουσικό τουριστικό προορισμό.

Μία μουσική εβδομάδα που απευθύνεται όχι μόνο σε καλλιτέχνες και δημιουργούς, αλλά και σε όλους όσοι επιθυμούν να ασχοληθούν ή φιλοδοξούν να εξελιχθούν στον ευρύτερο χώρο της Μουσικής Βιομηχανίας. Για την πρώτη αυτή έκδοση του Athens Music Week, η είσοδος σε όλες τις δράσεις θα είναι ελεύθερη με στόχο την γνωριμία της εγχώριας αγοράς με τις διεθνείς πρακτικές.

Μέσα από 4 αλληλένδετες ενότητες – 1) Athens Music Convention, 2) Music Innovation Hub, 3) Music & the City, 4) Athens Music Walk– θα πραγματοποιηθούν δράσεις σε περισσότερα από 30 σημεία -μουσικές σκηνές, κήπους, ωδεία, πολιτιστικούς και δημόσιους χώρους- στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίες περιλαμβάνουν panels, round tables, workshops, business meetings, showcase συναυλίες.

Το πρόγραμμα του 1ου Athens Music Week έχει σχεδιαστεί βάσει της ανάγκης συντονισμού με τις τρέχουσες εξελίξεις, αλλά και της ολιστικής προσέγγισης από εξειδικευμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς τομείς της Μουσικής Βιομηχανίας. Οι θεματικές αφορούν, μεταξύ άλλων, σε ζητήματα μάρκετινγκ, επικοινωνίας, προώθησης καλλιτεχνών στο εξωτερικό, οργάνωσης εκδηλώσεων, μουσικής παραγωγής, αξιοποίησης ψηφιακών μέσων και εφαρμογών, διαχείρισης πνευματικής ιδιοκτησίας, δισκογραφίας, ασφάλειας, booking, management, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας.

Τα σημεία που θα πραγματοποιηθούν οι δράσεις του Athens Music Convention (18-19/06), Music Innovation Hub (18-19/06) και Music & the City (17-23/06) είναι: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Gazarte, Athenaeum, Impact Hub, Romantso, Ex Bar Guru bar, Rudu Bar, Στοά Εμπόρων, Πλατεία Θεάτρου, Εθνικός Κήπος, Πάρκο Ελευθερίας. Το Athens Music Walk (21-23/06) περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και όλες τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο της Αθήνας στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Γιορτής της Μουσικής.

Ακολουθεί το πρόγραμμα και η λίστα των ομιλητών όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι αυτή τη στιγμή:

Panel: Can Music move (all) Europe?

Το πρόγραμμα “Music Moves Europe” που αφορά στην υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Μουσικού Τομέα συστάθηκε πριν δύο χρόνια. Ποιός συμμετέχει στο προπαρασκευαστικό πρόγραμμα και γιατί η Ελλάδα και άλλες χώρες της ΕΕ δεν εκπροσωπούνται; Είναι λάθος των πολιτικών ή φταίει η  έλλειψη επαγγελματικών συλλόγων (μουσικών, παραγωγών, μάνατζερ, διοργανωτών, κλπ..) Πώς πρέπει να οργανωθούμε και από πού ξεκινάμε;

Round table: 21ος Αιώνας – Ευκαιρίες και προκλήσεις για τον καλλιτέχνη – δημιουργό

Όπως σε κάθε κομβική μετάβαση έτσι και σε αυτή που στο κατώφλι του εικοστού πρώτου αιώνα συντελείται στο χώρο της μουσικής αναδύονται νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις. Δημιουργοί, καλλιτέχνες και επαγγελματίες του χώρου της μουσικής αναζητούν βηματισμό σε ένα διαφορετικό, από το πρόσφατο παρελθόν, τοπίο, όπου νέοι παίκτες, διαφορετικά δεδομένα, η εξελισσόμενη με άλματα τεχνολογία και φυσικά το κοινό αλληλεπιδρούν συνδιαμορφώνοντας καθημερινά τις νέες τάσεις.  Διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους και ειδικότητες εκθέτουν την οπτική τους και ανταλλάσσουν απόψεις μεταξύ τους και με το κοινό.

Workshop: Rights-management and Monetization on YouTube | How to increase your revenues on YouTube

Ένα εργαστήριο που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται οι διαφημίσεις στο Youtube και πώς τα βίντεο μπορούν να επιφέρουν τα μέγιστα δυνατά έσοδα. Ο Andras Bodrogi, πιστοποιημένος Youtube specialist και New Media Consultant ρίχνει φως σε ό,τι αφορά τη μουσική ως περιουσιακό στοιχείο και αναλύει τις σχετικές αξιώσεις και τις διαφορετικές πολιτικές. Tips & tricks σχετικά με τη διαχείριση δικαιωμάτων με στόχο την αύξηση των εσόδων.

Meet and Greet: Faniak – The first AI band manager

Το να έχεις ταλέντο ως καλλιτέχνης είναι η μία μόνο όψη του νομίσματος. Η  άλλη είναι οι πωλήσεις, το marketing, το management (όπως σε κάθε άλλη επιχείρηση). Το πρόβλημα είναι ότι οι καλλιτέχνες δεν μπορούν να τα κάνουν όλα. Αυτό που πραγματικά θέλουν είναι να βουτάνε στη μουσική και να βλέπουν τη δουλειά τους να μεταφράζεται σε έσοδα (όπως σε κάθε άλλη επιχείρηση). Η Faniak προτείνει μια λύση στο πρόβλημα και μέσα από την ΑΙ (Artificial Intelligence) τεχνολογία αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τη διαχείριση καλλιτεχνών προκειμένου εκείνοι να έχουν το χρόνο να γράφουν σπουδαία τραγούδια.

Workshop: Digital marketing in live music: ticketing and events             

Από την Polygram στην Live Νation και από την EMI Global Marketing στην Ticketmaster, το μάρκετινγκ είναι η ζωή της. Η Celia Carrillo Castillo εισαγάγει έννοιες που αφορούν στην ψυχολογία και στη συμπεριφορά του μουσικόφιλου κοινού στο πλαίσιο της προσέλευσης στις μουσικές εκδηλώσεις, ενώ παραθέτει εργαλεία στρατηγικής και τεχνικές που αυξάνουν τις πωλήσεις των μουσικών shows πάντα υπό την προϋπόθεση “Artists & Fans First”

Panel & Clinic: What is the link between western and eastern music genres and idioms             

Οι μουσικές παραδόσεις και οι διαφορετικές κουλτούρες από όλο τον κόσμο έχουν μπολιαστεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια δημιουργώντας νέους ήχους, ρυθμούς και μουσικά είδη, όπως, επίσης, κοινωνικές τάσεις και πολιτικές εξελίξεις … Πώς όλα αυτά μπορούν να σμίξουν  στον 21ο αιώνα δημιουργώντας μουσική Jazz, Pop, RnB ή Soul; Μέσα από ιστορίες και τεχνικές, πατώντας στη μουσικολογία και με τη χρήση του αυτοσχεδιασμού, θα αναζητήσουμε τη σχέση μεταξύ της μουσικής, των μουσικών, των μουσικών οργάνων, της τεχνολογίας και των κοινωνικών προτύπων και πώς μπορούμε να τα μεταβάλλουμε.

Meet & Greet: PerformΑnts

Η PerformAnts είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που αυξάνει την κινητικότητα των καλλιτεχνών και την προσβασιμότητα των συναυλιακών χώρων υπολογίζοντας με έναν αλγόριθμο το κόστος, την επικοινωνία και τα logistics. Αφορά σε μικρούς και μεσαίου μεγέθους χώρους και καλλιτέχνες ή μάνατζερ, με περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε χορηγίες και επιδοτήσεις. Εμπνευστής της ιδέας, ο Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος (PhD in Computer Vision) μας μιλάει για το πώς η ουτοπία μπορεί να γίνει πραγματικότητα μέσα από την αγάπη για την μουσική και την τεχνολογία.

Panel: Festivals and events Manual for successful rioting!

Τα μουσικά φεστιβάλ ανθίζουν στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη. Είτε είναι καθιερωμένα πια, είτε στο ξεκίνημά τους, είτε απευθύνονται σε ευρύ ή εξειδικευμένο κοινό, η ανάγκη για καινοτομία γίνεται εμφανής προκειμένου να συμβαδίσουν με τις τρέχουσες τάσεις. Πώς είναι ένα πετυχημένο φεστιβάλ; Μία απλή ερώτηση με τόσες απαντήσεις όσος και ο αριθμός των διοργανωτών. Έμπειροι διοργανωτές φεστιβάλ κάθονται στο τραπέζι με εξειδικευμένους επαγγελματίες της αγοράς και συζητούν για θέματα branding, ticketing, επικοινωνίας, digital marketing.

Meet & Greet: Blockchain My Art

Το Blockchain My Art είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στην τεχνολογία blockchain για θέματα οικονομικών συναλλαγών σε συνδυασμό με ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών προσαρμοσμένα για πολιτιστικές εκδηλώσεις. Αυτά τα δύο συνδέονται με ένα μηχανισμό διαφανούς, άμεσου και δίκαιου συστήματος αναδιανομής για όλα τα προϊόντα που πωλούνται σε μία εκδήλωση συμπεριλαμβανομένων και των εισιτηρίων. Η λειτουργία του ξεκίνησε 2017 και χρησιμοποιείται  ήδη σε πολλά φεστιβάλ.

Workshop: The Rise of Video | How to make most out of YouTube

Ένα εργαστήριο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της μουσικής βιομηχανίας που αποκαλύπτει τα βασικά πλεονεκτήματα της μεγαλύτερη πλατφόρμας βίντεο και δεύτερης μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο. Προεπισκόπηση σωστών τεχνικών και βέλτιστων πρακτικών για την παρουσίαση brand/project/start-up. Επισκόπηση των μορφών δημιουργικού περιεχομένου, της στρατηγικής και της παραγωγής περιεχομένου με το χαμηλότερο δυνατό κόστος με στόχο την ανάπτυξη κοινότητας, τη διαχείριση δικαιωμάτων και τη δημιουργία εσόδων.

Panel: Εξάγοντας τη μουσική σου | Γίνε εξαγώγιμο “προϊόν”

Θα συζητηθούν θέματα όπως: Η κυκλοφορία ενός album και η διεθνής απεύθυνσή του; Social Media και δυνατότητα προβολής σε άλλες χώρες; Πλατφόρμες μουσικής, aggregators και digital κυκλοφορία. Ο Έλληνας καλλιτέχνης στα φεστιβάλ και στις διοργανώσεις του εξωτερικού

Meet & Greet: Butik

Η BUTìK είναι η πρώτη εταιρεία παροχής συμβουλών επικοινωνίας στην Ιταλία για την ανάπτυξη του Μουσικού Τουρισμού στη χώρα, με στόχο την ενίσχυση της οικονομίας των τοπικών κοινοτήτων. Εστιάζει στην διεθνοποίηση των μουσικών events δημιουργώντας συνέργειες με εγχώριους οικονομικούς και πολιτιστικούς φορείς, προωθώντας όχι μόνο τη μουσική αλλά και τον τοπικό πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις τοπικές παραδόσεις με στόχο την προσέλκυση μουσικών τουριστών από όλη την Ευρώπη.

Panel: Artists and bands Booking Maze! Lets open Pandora’s box!

Πώς τα μεγάλα φεστιβάλ και Showcases επιλέγουν καλλιτέχνες και πώς ισορροπούν ανάμεσα στα αναγνωρισμένα και τα ανερχόμενα ονόματα; Γιατί είναι ζωτικής σημασίας η σχέση μεταξύ καλλιτέχνη, μάνατζερ και καλλιτεχνικού διευθυντή; Ποια η τρέχουσα κατάσταση της μετάκλησης καλλιτεχνών στην Ευρώπη;

Meet & Greet: WARM (World Airplay Radio Monitor) 

Η WARM είναι η πρώτη μεγάλης κλίμακας υπηρεσία radio monitoring που απευθύνεται σε μεμονωμένα άτομα της μουσικής βιομηχανίας. Διαθέτει τη μεγαλύτερη κάλυψη στον κόσμο με 25.000 περίπου ραδιοφωνικούς σταθμούς σε 130 χώρες (FM, DAB, online). Η WARM επιτρέπει σε οποιονδήποτε να παρακολουθεί και να εντοπίζει οποιοδήποτε τραγούδι, σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι πρότινος, οι περισσότεροι καλλιτέχνες, παραγωγοί, στιχουργοί, managers, ατζέντηδες, δισκογραφικές εταιρείες, εταιρίες δημοσίων σχέσεων, είχαν από ελάχιστη έως καθόλου εικόνα για το που και πότε παίζονται τα τραγούδια τους.

Workshop: Enrich UR Pitch | How to effectively pitch your business idea in the Music Industry
Θέλετε να ενισχύσετε το επιχειρηματικό σας χαρτοφυλάκιο και να αναγνωριστείτε στην αγορά χρησιμοποιώντας τα προτερήματα σας; Ενδιαφέρεστε να ενεργοποιήσετε τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες; Θέλετε να μάθετε πώς να προωθήσετε ή να πωλήσετε τις ιδέες / επιχειρήσεις/προϊόντα σε κάποιον επενδυτή, συνεργάτη ή ομάδα πελατών; Ελάτε μαζί μας και μάθετε πώς να προωθείτε με επιτυχία τις ιδέες σας με tips και επί τόπου ασκήσεις pitching που θα ενισχύσουν τις γνώσεις και την εμπειρία σας.

Panel: Do you know your market audience? Content is king but targeting is a must

Πώς ισορροπείς ανάμεσα σε θέματα δημιουργικότητας, copywriting και μάρκετινγκ για την επικοινωνία και προώθηση ενός καλλιτέχνη, μίας δισκογραφική ετικέτας, ενός event; Ποιες είναι οι προτεραιότητες και πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τόσες πολλές θεματικές όπως Δελτία Τύπου, σχέσεις με τα ΜΜΕ, SEO, κ.α..

Meet & Greet: Institute for Sound & Music (ISM)

Το Institute for Sound & Music είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα το Βερολίνο που επικεντρώνεται στην παρουσίαση των τελευταίων εξελίξεων και καινοτομιών στον ήχο, την παρεμβατική τέχνη (immersive art) και την ηλεκτρονική μουσική. To Ινστιτούτο απαρτίζεται από 8 εθελοντές και ένα συμβουλευτικό δίκτυο 22 εξειδικευμένων ατόμων στον τομέα του ήχου, της μουσικής, του πολιτισμού και της τεχνολογίας. Επί του παρόντος, το ISM δουλεύει πυρετωδώς για τη δημιουργία ενός μόνιμου χώρου που θα στεγάσει, για πρώτη φορά στο Βερολίνο, μία πρωτοποριακή μουσειακή εμπειρία μέσω μιας σειράς τριών εκθέσεων.

Panel: Φεστιβάλ στην πόλη και την ύπαιθρο. Από το DIY σε μεγαλύτερη διοργάνωση

Θα συζητηθούν θέματα όπως: Το ξεκίνημα ενός πειραματικού indie φεστιβάλ (δυσκολίες, δυνατότητες και προοπτικές) / Το επόμενο βήμα: το οικονομικό ζήτημα, τα «μεγάλα ονόματα», η θέση των εγχώριων ταλέντων στα μεγάλα φεστιβάλ / Ο εγχώριος καλλιτέχνης και η δυνατότητά του για συμμετοχή στα ελληνικά φεστιβάλ (ζητήματα επικοινωνίας, που ταιριάζει να εμφανιστώ, opening act: μία αγγαρεία ή ένα μεγάλο βήμα;)

Workshop: Soft-skills pay the bills         

Γιατί οι “μαλακές” ή “οριζόντιες” δεξιότητες, όπως τις ονομάζουμε, είναι σημαντικές; Ποιες δεξιότητες είναι αυτές που προτιμούν οι εργοδότες; Πώς μπορείτε να αυξήσετε την ζήτησή σας σας σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον εργασίας; Αυτό το σεμινάριο στοχεύει να εισαγάγει τους συμμετέχοντες σε αυτού του είδους τις δεξιότητες (soft skills), με έμφαση σε εκείνες τις οποίες αναζητούν οι εργοδότες, προκειμένου να τους βοηθήσει να ενισχύσουν τα ατομικά τους προσόντα και τους εαυτούς τους ως μέρος μιας ομάδας εργασίας και να δημιουργήσουν/διατηρήσουν επιτυχείς επιχειρηματικές σχέσεις.

The Public Interview: Γυναίκες Acapella

Έξι εμβληματικές γυναίκες της Μουσικής Βιομηχανίας λύνουν απορίες, μοιράζονται τεχνογνωσία, δεξιότητες και συμβουλές απαντώντας με αμεσότητα και ειλικρίνεια σε ερωτήσεις του κοινού, σκοπεύοντας να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στη δική τους περίπτωση επαγγελματικής εξέλιξης στο χώρο. Πρόκειται για μια νέα, διασκεδαστική μορφή συνεδριακού διαλόγου όπου αντιστρέφονται οι ρόλοι. Τον «πρώτο λόγο» σε αυτή τη διαδικασία δημόσιας συζήτησης έχει το κοινό, με τις ‘καλεσμένες’ να απαντούν βάσει της προσωπικής εμπειρίας τους.

Meet & Greet: Come Play with Me

Το Come Play With Me είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση / δισκογραφική εταιρεία με έδρα το Leeds της Βόρειας Αγγλίας. Γνωστοί για το 7”split singles κυκλοφορίες ανερχόμενων καλλιτεχνών από όλα τα μουσικά είδη, όλα σχεδιασμένα με συνεπή οπτική ταυτότητα και διανεμημένα παγκοσμίως μέσω της Republic Of Music/Universal. Βασικός στόχος είναι η προώθηση των καλλιτεχνών σε διεθνές επίπεδο, ο οποίος έχει αρχίσει να επιτυγχάνεται με τη πρώτη διεθνή κυκλοφορία μέσω της Call & Response στην Ιαπωνία αλλά και το λανσάρισμα του νέου περιοδικού  ‘Come Play With.’

Meet & Greet:  JUMP European Music Market Accelerator

Το JUMP παρέχει ένα πλαίσιο στους επαγγελματίες της μουσικής για την ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων. Στόχος του είναι να βοηθήσει τον τομέα της μουσικής να προσαρμοστεί στις πρόσφατες μεταβολές της αγοράς, δίνοντας κίνητρα δραστηριοποίησης σε διακρατικό επίπεδο. Για εννέα μήνες, 10 έως 20 συμμετέχοντες από όλη την Ευρώπη θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις ιδέες τους και να λάβουν εκτενή εκπαίδευση και εξατομικευμένη καθοδήγηση. Το JUMP θα προσφέρει τρεις υποτροφίες την περίοδο  2019-2021.

Ομιλητές

To 1ο Athens Music Week πλαισιώνουν εξειδικευμένοι επαγγελματίες και καλλιτέχνες από την εγχώρια και διεθνή αγορά.

Διεθνείς συμμετοχές:

Alessandra Di Caro (Managing Director BUTik) -ΙΤ // Andras Bozan Bodrogi (Certified Youtube Specialist, New Media Consultant)-HU // Attab Haddad (Oud Player – Composer) – UK //  Andrea Ciantar (Certified Competencies for Live event Professionals) – IT // Brendan Power (Project Manager Institute for Sound and Music) – DE // Celia Carillo Castillo (Chief Marketing Officer Ticketmaster Spain) – ES // Cindy Lecat (Communication Manager MAMA Festival & Convention) – FR // Deolinda Da Silva (EPRALIMA Vocational educational Training School) – PT // Dr. Mahamouda Salouhou (President European Centre for Leadership and Entrepreneurship Education)- FR // Fabian Hansen (Managing Director WARM) – DK // Fabio Fila (President of STEA , MoB Doc Servizi) – IT // Gilad Atzmon (Musician – Composer) – UK // Gwendolenn Sharp (Founder Green Your Touring) – FR // Jeff Thompson (Founder & Director Un-Convention) – UK // Laura Gardes (Coordinator – Jump European Music Market Accelerator) – FR // Lina Ugrinovska (Password Productions, Manager Taksirat Mentoring) – NM // Login Kochishki (Owner Password Production – Taksirat Festival & Pin Conference) -NM // Malle Kaas (Founder Women in Live Music) – DK // Marton Naray (Director Czech Music Office & Nouvelle Prague Showcase) – CZ // Maxime Faget (Managing Partner Blockchain My Art) – FR //

Nicky Greet (Director of Membership, Skills, Technical PLASA Organisation) -UK // Nuno Santos (CEO Faniak A.I. Music Management) – PT // Peter Heath (Managing Director) – PLASA ORG – UK // Scott Lewis (Founder of Come Play With Me) – UK // Serhan Lokman (Co- Founder & Managing Partner Gulbaba Music) – TR

Ελληνικές συμμετοχές:

Αγγελοπούλου Νάνσυ (δημοσιογράφος-ραδιοφωνικός παραγωγός-DJ) // Αλεξόπουλος Χρήστος (Συνθέτης – Ιδρυτής Puzzle Music) // Αλιμπέρτη Μαριάννα (δικηγόρος, MSc – LLM Πνευματικά Δικαιώματα) // Ανδριόπουλος Ζήσης (Δικηγόρος-Μουσικός-DJ) // Βιλλιώτης Αντώνης (Founder, The Hubsters) // Βλάχος Νικόλαος (4 days in Aigina) // Βρέττος Αλέκος (Oudist player – Composer) // Βερέμης Τιμολέων (Μουσικός, Leon of Athens) // Γεωργοκώστα Αγγελική (Choir and Hospitality Manager of El Sistema Greece) // Γεωργόπουλος Δημήτρης (μουσικός, Cyanna, Deaf Radio, Bombing the Avenue) // Γιαννακόπουλος Σεραφείμ (Μουσικός, Planet of Zeus, Tfatfy) // Δρογώσης Νικόλαος (μουσικός παραγωγός, En Lefko 87.7) // Έκελον Κώστας (μουσικός παραγωγός- ηχολήπτης) // Ζαχαρή Κωνσταντίνα (Business accelerator & EU projects manager at Innovathens Technopolis City of Athens) // Ζευκιλής Θοδωρής (Μουσικός παραγωγός SCA Studios) // Ζουγανέλης Αντώνης (Artistic Director Technopolis City of Athens-Music Entrepreneur) // Ιωσηφιδης Σάββας (London based Producer, Sound engineer) // Καλατζής Στάθης (Musician-DJ-Creative Director Red Bull Music Festivals) // Καρακάση Θεοδώρα (Event Management, Plisskën) // Καρκάνης Γιώργος (Διευθυντής Best 92.6) / / Κρεμαστάς Χρήστος (Δικηγόρος-Μουσικός) // Λιλής Δημήτρης (Δημοσιογράφος-ραδιοφωνικός παραγωγός-Just Gazing Records) // Μάνεσης Σπύρος (Μουσικός – Συνθέτης) // Μαρούδας Στράτος (Westside Festival, Πάτρα) // Μαρκουλή Μαρία (Δημοσιογράφος – Συγγραφέας) // Μένεγος Παναγιώτης (Co-founder Popaganda, Radio host En Lefko 87.7) // Μιράμπιτας Γιάννης (Marketing & Sponsorship partner Fuzz Productions) // Μπρατάνης Γιώργος (Μουσικός παραγωγός, Cayetano) // Μουχταρίδης Γιώργος (Διευθυντής Pepper 96.6) // Νικηφοράκης Κωστής (Black Athena) // Ορφανού Μαριλένα (μουσικός, S.W.IM.) // Πάλλης Δημήτρης (Event manager, Booker) // Παναγιωτόπουλος Παναγιώτης (Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής PerformAnts) // Παπαδοπούλου Χριστίνα (Birdland, Coordinator of the project: The second life of a poster) // Πλέσσας Αντώνης (Συνθέτης-εκπαιδευτικός-συγγραφέας) // Ρουμπέν Έλλη (Καλλιτεχνικός Διευθυντής – Παραγωγός εκδηλώσεων, Artway-Technotropon) // Δρ. Σαλαμούρας Ιωάννης (Co-founder & President | Knowl Social Enterprise) // Σιαμαντά Ηρώ (Managing Director Music Export Office Greece) // Σιδέρης Απόστολος (Bass Player – Composer) // Σκυλακάκη Ειρήνη (Τραγουδοποιός) // Σταυροπούλου Όλγα (Founding Member & Member of BOD | Knowl Social Enterprise, Founder & Managing Partner | Militos Consulting S.A.)  // Τσίκλου Άλκηστις (Business consultant in music publishing, Warner Chapell Music Hellas administrator) // Τσιριγώτη Ναταλία (Head of Communications Athens Music Week) // Τσονόπουλος Διονύσης (Head of Online & offline licensing EYED) // Φαληρέας Λύσσανδρος (Imam Baildi) // Χαραλαμπίδης Βασίλης (Διευθυντής Bios, Romantso, Πρόεδρος Ευρωπαϊκού Δικτύου Δημιουργικών Κόμβων) // Χατζηδαμιανός Μάριος (Creators of Cosmos -Director of Communications and Business Development) // Darker Tommy (Μουσικός -Καθηγητής Επιχειρηματικότητας University of Westminster & Berklee College of Music) // Melentini (Μουσικός) // Perot Georges (Founder MESO Events – Curator Athens Music Week) // RSN (μουσικός)

Το οριστικό πρόγραμμα με όλες τις δράσεις, τις ώρες, τους χώρους και τους συμμετέχοντες θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Τα εργαστήρια, οι συζητήσεις και οι παρουσιάσεις θα γίνονται στα αγγλικά ή στα ελληνικά χωρίς μετάφραση. Για την παρακολούθηση των workshops θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με προεγγραφή.

Καθώς το πρόγραμμα θα ανανεώνεται διαρκώς παρακαλούμε να ενημερώνεστε σχετικά από την επίσημη ιστοσελίδα και τα social media [email protected] / [email protected]

Recommended Posts